Оплата замовлень
Оплата замовлення здійснюється двома спосообами:
Готівковий розрахунок.
Також Ви можете оплатити замовлення готівкою при отриманні у відділенні «Нової Пошти».
Оплата банківською картою
При оформленні замовлення у Вас є можливість здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard прямо у нас на сайті!
У цьому випадку Ви не оплачуєте ніяких додаткових комісій!
Доставка
Відправка замовлень в Донецьку і Луганську області здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення Нової Пошти.
Доставка по Україні здійснюється за рахунок покупця згідно діючих тарифів Нової Пошти.
Коли?
Доставка по Києву всього 1 день! Це означає, що при оформленні замовлення на сайті і підтвердження консультантом до 13:00 доставка відбудеться на наступний день. В деякі населені пункти термін доставки може складати до 5 днів.
Після оформлення замовлення консультант інтернет-магазину зв’яжеться з Вами для узгодження зручного часу доставки і уточнення адреси. При необхідності Ви можете уточнити час доставки у консультанта 0674327614.
Час роботи консультантів: будні з 9:00 до 19:00, в суботу та неділю з 10:00 до 19:00.
Доставка відбувається з 9:00 до 20:00 з понеділка по суботу. Кур’єр обов’язково зв’яжеться з Вами для підтвердження часу і місця доставки.
Адресна доставка по Україні здійснюється кур’єрськими компаніями і відбувається до дверей офісу або парадного житлового будинку.
Доставка в відділення «Нової Пошти» здійснюється по всій території України, крім деяких населених пунктів Донецької і Луганської областей.
Прийом товару.
Всі замовлення, пересилаються нашим інтернет магазином, упаковані в картонну коробку, надійно запечатану.
При адресній доставці замовлення, будь ласка, візуально огляньте коробку із замовленням, якщо немає видимих пошкоджень на коробці або скотчі – оплатіть суму замовлення кур’єру.
У разі пошкодження продукції, відсутність товару або виявленні ,брака, повідомте про це за телефоном нашої гарячої лінії 0674327614
Заміна бракованого товару
При виявленні заводського браку товару , ми обов’язково обміняємо його на товар належної якості.
Для обміну бракованого товару Вам необхідно написати нам лист (з розділу «Особистий кабінет») або зателефонувати за телефоном
0674327614
і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.
Зверніть, будь ласка, увагу, що кур’єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Ваші питання Ви можете адресувати консультантам інтернет-магазину.
Розпаковану коробку із замовленням повернути кур’єру неможливо – всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності шлюбу вирішуються з інтернет-магазином , а не з перевізником.
Обмін і повернення товару.
Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну *.
* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатки №3, а також постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні товари, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені і масажні щітки, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т . п.).